preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kaštanjer Pula

Login
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Natjecanje DABAR

Popis dodatnih materijala

Pula

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

Edmodo za učenike
E portal Nikola Tesla
 

 

Škola bez nasilja

Za djecu
 
 

 

Anketa
Što mislite, da li bi trebalo organizirati više oblika izvanučioničke nastave ( npr. terenski rad, boravak u prirodi, izleti i sl)?




 
 
 
 
 
 
 
 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2011.

Ukupno: 610409
Danas: 150
Panoi
Listopad u našoj školi
 
Učimo kineski jezik
Događanja

Natjecanje "Pula moj grad 2017"

Karla Jelenić

4. mjesto

Mate Ljubić, 5.r.

Natjecanje "Pula moj grad 2016"
1. nagrada

Filip Kurtović

 
Katarina Benčić
 
Zavičajna nastava
Projekt "Kartulina z Istre"
 
Proljeće
Pozitiva
Dani kruha

Radovi učenika

Noemi Vučković
Lucija Višković
Lovro Milinković
Lana Šešelj
Lucija Višković
Alex Cvek
Tea Petelinec
Leon Nađ
Lucija Višković
Blaž Buić
Bojan Dimitrić

 

Priloženi dokumenti:
P1000797.JPG
P1000798.JPG

Psi u školskom dvorištu ?
 
Volimo pse, ali im nije mjesto u školskom dvorištu!
Katarina Benčić
 
Elena Bužleta
IZLOŽBA FOTOGRAFIJA

Kliknite na fotografiju i pogledajte izložbu "Sunce"  naše talentirane učenice Ivane Kutlača

 

Radovi učenika -Glogster
 

 Lucija Rukavina, 7.a

Monika Dilber, 7.a

 

 
Trka Uljanika 
Noemi Vučković, Paint
 
Glog, Bilić Stella, 8.r.
 
Glog, Ivana Kopričanec, 8.r.
 
Glog, Toni Božac, 8.r


 

1.mjesto - Pula moj grad

Animacije, Noemi Vučković, 7.r

 

3.mjesto - Pula moj grad
Digitalni crtež, Karin Kariko, 5.r

 

Za sigurno i poticajno okruženje u školama

ŠKOLA REAGIRA NA SVAKU POJAVU NASILJA, BEZ OBZIRA NA TO KOJE JE VRSTE I ZAŠTO SE POJAVLJUJE.

TO JE JEDINI NAČIN KAKO MOŽEMO SMANJITI ZLOSTAVLJANJE TE OSIGURATI SIGURNO I POTICAJNO OKRUŽENJE U ŠKOLAMA.                

1. Postoji li svijest i znanje o problemu?

2.  Postoje li pravila i odluke?

3.  Postoji li dogovoreni sustav prevencije i intervencije?

4.  Znaju li djeca za taj sustav?

5.  Koriste li ga djeca?

6.  Dobivaju li pomoć kada je zatraže?

7.  Osjećaju li se zaštićeno?

OŠ KAŠTANJER u školskoj 2010./2011.g. uključio se u UNICEF-ov projekt STOP NASILJU MEĐU DJECOM  provodeći program "Za sigurno i poticajno okruženje među školama".

Evaluacija programa pokazala je da se nakon 4 godine od početka provedbe Programa u Hrvatskoj  broj djece koja zlostavljaju smanjio za 2/3, a broj djece koja trpe zlostavljanje za 1/2.

Ovakav uspjeh posljedica je činjenice da nam je svima stalo da smanjimo nasilje te da odgajamo djecu u ozračju međusobnog uvažavanja, poštovanja i ravnopravnosti.

Upravo zato se OŠ Kaštanjer  odlučila na provođenje ovog programa, a  provedeni Olweussov  upitnik opravdao je nužnost provođenja istog zbog postojanja nasilja i u našem školskom okruženju.

7 KORAKA DO SIGURNIJEG OKRUŽENJA
  

USPOSTAVITI ZAŠTITNU MREŽU 

1) Vrijednosti, pravila, posljedice (VPP)
2) Nadzor
3) Dogovorene strategije postupanja– intervencija
4) Dogovoreni načini komuniciranja (sandučić povjerenja, aktivne vršnjačke grupe, odrasli)
5) Prevencija (tema nasilja u predmetima, SRO i slobodnim aktivnostima)
6) Roditelji (upoznati s rezultatima, razrednim i školskim pravilima, stilovima odgoja) + aktivne grupe roditelja
7) Suradnja s lokalnom zajednicom (i organizirana stručna pomoć i tretman)
 
ZADUŽENJA
 
 RAVNATELJ
 
 Unijeti izmjene u Pravilnik o pedagoškim mjerama
Osigurati prostor i sredstava za rad grupa
Uspostaviti sistem praćenja slučajeva i procesa promjenau školi
Uspostaviti mrežu zaštite i suradnju s lokalnom zajednicom
Odrediti raspored dežuranja i NADZOR
 
UČITELJI
Nadzor
Primjena  metoda intervencije i prevencije
Prijenos znanja i informacija roditeljima
 

RAZREDNICI 

Vrijednosti, pravila, posljedice + restitucija(VPP)
6 tema za obradu na SRO
Roditeljski sastanak 1. (zaštitna mreža)i 2.(odgojni stilovi)
 
 STRUČNI SURADNIK

  Stručno usavršavanje kolega

Stručni savjeti i pomoć 

Rad s grupama volontera vršnjaka pomagača

 ADMINISTRACIJA

 Stvaranje uvjeta za nesmetan rad na programu

 POMOĆNO OSOBLJE

 Briga o određenom dijelu prostora škole

Poznavanje i primjena osnovnih principa postupanja

RAZLIKOVATI GRUBU IGRU, IGRANJE, TUČNJAVU OD ZLOSTAVLJANJA!!!

  IGRA:

•smješkaju se ili smiju
 
•glume udarce koji ne pogađaju ili to čine vrlo blago
 
•Igraju se tako da je netko glavni, a ostali ga slijede/ ili trči za partnerom u igri

 ZLOSTAVLJANJE:

•učenik se mršti ili izgleda nesretno ili ljuto
 
•pokušava se maknuti
 
•ne izmjenjuju uloge,nasilnik je stalno dominantan
 

ZLOSTAVLJANJE JE NAMJERNO I NA NEKI NAČIN SMIŠLJENO, A NE SLUČAJNO PONAŠANJE!

RAZLOZI ZBOG KOJIH JE DIJETE NASILNO NIKAD NE OPRAVDAVAJU SAMO POSTUPANJE!

BILO KOJE DIJETE MOŽE POSTATI ŽRTVA!

ZATO JE VAŽNO DA RODITELJI I UČITELJI RADE ZAJEDNIČKI NA SMANJENJU NASILJA U ŠKOLI, SVATKO IZ SVOJEG UGLA I SVOJE ULOGE. I TO SVI RODITELJI, A NE SAMO ONI ČIJA DJECA ZLOSTAVLJAJU ILI TRPE NASILJE!

Ovim programom djeci dajemo mogućnost, ako prekrše granice, da nekom svojom aktivnošću obnove narušene vrijednosti, čime naglašavamo njihovu odgovornost za vlastito ponašanje i nudimo im priliku da sebi i drugima pokažu kako mogu bolje (RESTITUCIJA)

 

preskoči na navigaciju