preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kaštanjer Pula

Login
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Natjecanje DABAR

Popis dodatnih materijala

Pula

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

Edmodo za učenike
E portal Nikola Tesla
 

 

Škola bez nasilja

Za djecu
 
 

 

Anketa
Što mislite, da li bi trebalo organizirati više oblika izvanučioničke nastave ( npr. terenski rad, boravak u prirodi, izleti i sl)?




 
 
 
 
 
 
 
 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2011.

Ukupno: 610415
Danas: 155
Panoi
Listopad u našoj školi
 
Učimo kineski jezik
Događanja

Natjecanje "Pula moj grad 2017"

Karla Jelenić

4. mjesto

Mate Ljubić, 5.r.

Natjecanje "Pula moj grad 2016"
1. nagrada

Filip Kurtović

 
Katarina Benčić
 
Zavičajna nastava
Projekt "Kartulina z Istre"
 
Proljeće
Pozitiva
Dani kruha

Radovi učenika

Noemi Vučković
Lucija Višković
Lovro Milinković
Lana Šešelj
Lucija Višković
Alex Cvek
Tea Petelinec
Leon Nađ
Lucija Višković
Blaž Buić
Bojan Dimitrić

 

Priloženi dokumenti:
P1000797.JPG
P1000798.JPG

Psi u školskom dvorištu ?
 
Volimo pse, ali im nije mjesto u školskom dvorištu!
Katarina Benčić
 
Elena Bužleta
IZLOŽBA FOTOGRAFIJA

Kliknite na fotografiju i pogledajte izložbu "Sunce"  naše talentirane učenice Ivane Kutlača

 

Radovi učenika -Glogster
 

 Lucija Rukavina, 7.a

Monika Dilber, 7.a

 

 
Trka Uljanika 
Noemi Vučković, Paint
 
Glog, Bilić Stella, 8.r.
 
Glog, Ivana Kopričanec, 8.r.
 
Glog, Toni Božac, 8.r


 

1.mjesto - Pula moj grad

Animacije, Noemi Vučković, 7.r

 

3.mjesto - Pula moj grad
Digitalni crtež, Karin Kariko, 5.r

 

PATHS-RASTEM

(RazvojAlternativnihSTratEgijaMišljenja)

Program PATHS- RASTEM  u OŠ Kaštanjer provodili su učitelji  Gordana Saulig,  Vera Škrinjar i Igor Mihovilović. Program se provodio kao redovni program tijekom drugog polugodišta 1.razreda u šk.g. 2010./2011. i  prvog polugodišta 2.razreda  školske 2011./2012. g. Sadržaji programa realizirali su  se jedanput ili dvaput tjedno na satovima razrednog odjela i slobodnih aktivnosti.  

Za provođenje ovog programa u prvim  razredima tražena je suglasnost roditelja.

Svi su roditelji dali suglasnost svojim potpisom za sudjelovanje učenika u ovom istraživanju. Sudjelovanje u  istraživanju nije  izazivalo neugodu već je ono postavljeno tako da  djeci donosi dobrobit.

         

 

O PROGRAMU

PATHS program je namijenjen djeci nižih razreda osnovne škole i potiče njihov socijalno-emocionalni razvoj. Učeći o sebi kroz PATHS- RASTEM program djeca će naučiti prepoznavati i izražavati svoje osjećaje, naučit će tehnike samokontrole u situacijama kada su uznemireni, stvarati i održavati prijateljstva, pravila pristojnog ponašanja te rješavati probleme koje imaju sa svojim vršnjacima i drugim osobama s kojima se svakodnevno susreću.

KLJUČNI KONCEPTI

  1. SAMOEFIKASNOST(učenik dana & komplimenti)
  2. EMOCIONALNO RAZUMIJEVANJE( Lekcije o osjećajima)
  3. SAMOKONTROLA(Lekcije o uspostavljanju kontrole)
  4. VJEŠTINE MIŠLJENJA( Lekcije o rješavanju problema)
  5. SOCIJALNE VJEŠTINE I VRŠNJAČKI ODNOSI( Lekcije : pristojnost i prijateljstvo)

Provedbu PATHS –RASTEM programa superviziraju suradnici projekta- istraživački tim pod vodstvom  prof.dr.sc.Josipe Bašić (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu) i dr.sc. Celene Domitrovich (SAD).

Program je preuzet iz SAD-a i tijekom posljednje 4 godine se kontinuirano uspješno provodi u Hrvatskoj u sklopu projekta „ Zajednice koje se brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih“ u dvije osnovne škole u Istri (Labin i Poreč).

 

                   

 

                   

Lokalnu superviziju provođenja istraživanja imali su  pročelnik Upravnog odjela za društvene djelatnosti, Erik Lukšić, pročelnica Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb,gospođa Sonju Grozić- Živolić i  mentor -psiholog Davor Apostolovski. Surađivali smo sa učiteljicama i stručnim  suradnicima Osnovnih škola Centar i dr. Mate Demarina iz Medulina koje su , također, bile eksperimentalne škole. Naše učiteljice, Gordana, Vera i učitelj Igor , koji su provodili program PATHS-RASTEM lekcije u svojim razredima te koordinatorica,pedagoginja Nada, svojim su konstruktivnim primjedbama tijekom susreta i sastanaka razmjenjivali iskustva iznoseći  svoj stav o važnosti programa i mogućnostima provođenja istog. Pročelnici su dobivene povratne  informacije proslijedili nadležnim tijelima koja bi mogla biti dobar suport za  provođenje programa.

Rezultati istraživanja su prezentirani u svibnju 2012. u Poreču kada je ustanovljena statistički značajna razlika između kontrolnih i eksperimentalnih škola u korist onih koje su provodile program . Time se dokazala svrsishodnost i funkcionalnost takve edukacije što smo, nažalost,morali prekinuti zbog izostanka financijske podrške.

preskoči na navigaciju