Projekt se sastoji od niza radova učenika nižih razreda Osnovne škole Kaštanjer
1.b učiteljice Gordane Saulig, 2.b učiteljice Marije Čulinović, 3.c učiteljice Vere Šebelić
i 4.b učiteljice Branke Medančić. Velika podrška tijekom i nakon realizacije projekta
bila je i ravnateljica Nada Crnković. Cilj projekta je razvijanje kreativnosti umjetničkog
izražavanja najmlađih.
Glavni motiv projekta je likovni prikaz kukca određene vrste.
Svaka je studentica odabrala jednu vrstu kukca i prikladnu tehniku
koju je koristila u radu s učenicima.
Ovim projektom učenici su usvojili brojna znanja o raznim vrstama kukaca
pa su tako, osim samog naziva i vanjskog izgleda, mogli naučiti i gdje žive,
čime se hrane, kako se razmnožavaju i koja je njihova uloga u svijetu oko nas.
Odabrane vrste kukaca su: pčela, leptir, vretence, bubamara, gusjenica,
mrav, zrikavac, pauk, muha, a tehnike koje su studentice odabrale za njihovu
realizaciju su crtačke, slikarske, tehnike prostorno- plastičnog oblikovanja koje
uključuju tempere, ugljen, olovke u boji, mozaik, bakrenu žicu, plastelin, glinamol,
kolaž, monotipija, ornament.
Svaki sat se sastojao od specifičnog uvoda najčešće prikazom igrokaza, motivacijske
priče uz rekvizite ili video uratka koji nagovještava temu odnosno vrstu kukca kojeg
su učenici izrađivali i slikali. Studentice su u uvodnom dijelu sata koristile i lutke
koje su same izrađivale i prilagođavale nastavnoj temi te su same stvarale ili dorađivale
tekstove i priče u uvodnom dijelu sata.
Tehnike koje su učenici koristili bile su jednostavne i mnogostruke, ali efektne,
i to je jedna od stvari koje su radove učinile posebnima.
Na nekim od satova u razredu koristila se i klasična glazba obogaćujući i učenike i studente.
U završnom dijelu svakog sata se opisivanjem provodila usmena evaluacija radova.
Učenici su objeručke prihvatili svoj zadatak koji su s velikim zanosom i posvećenošću
radili, što se može i vidjeti na samim eksponatima.