preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kaštanjer Pula

 > Naslovnica
Vijesti iz škole

Preporuke o organizaciji radnog dana učenika tijekom organizacije nastave na daljinu(MZO)

Autor: Nada Crnković, 27. 3. 2020.

 Izvođenje nastave na daljinu predstavlja izazov za učitelja i učenika, ali i za cjelokupnu obitelj jer se proces učenja i poučavanja odvija kod kuće pa je potrebno osigurati određene preduvjete za učenje, ali i procijeniti koliko zapravo treba učiti. Stoga je ova preporuka napisana na jednostavan način s konkretnim primjerima koji mogu biti od pomoći učenicima, učiteljima i roditeljima/starateljima.   

Pročitajte još pod opširnije , a u  privitku se nalaze preporuke o organizaciji radnoga dana učenika osnovnih i srednjih škola tijekom radnoga tjedna. 

Očekivano vrijeme učenja proizlazi  i iz zakonske regulative. Procjena vremena potrebnoga za učenje nije jednostavna, u svim zakonskim dokumentima koristi se pojam „prosječnoga učenika“ ili „prosječnoga vremena“, što znači da u stvarnosti to vrijeme može biti nešto duže ili kraće. Tako Zakon o Hrvatskom kvalifikacijskom okviru kaže da bi učenici trebali provesti u učenju određeno vrijeme u skladu s tzv. HROO bodovima (HROO - Hrvatski sustav bodova općega obrazovanja bodovima u općem obrazovanju) koje treba ostaviti u okviru određene kvalifikacije.  

Vrijeme provedeno u učenju podrazumijeva vrijeme u kojem se poučava (u školi, odnosno putem sustava za nastavu na daljinu), ali i vrijeme samostalnoga ili suradničkoga učenja. Takvo ukupno vrijeme ovisi o uzrastu djeteta i kreće se od 5 do 8 sati dnevno tijekom radnoga tjedna. Međutim, koliko god to vrijeme iznosilo, ono je ograničeno i stavlja pred učitelje i nastavnike izazov da zadatke koje „prosječni učenik“ treba obaviti, može obaviti u zadanome okvirnom vremenu. Učitelji trebaju voditi računa o opterećenju učenika. To podrazumijeva da se trebaju postići planirani odgojno-obrazovni ishodi, ali i da u sadržajima treba razlučiti ono što je bitno od onoga što je sporedno ili nije nužno. Pri tome su učenici i nastavnici ključni jer trebaju materijalima koji su već dostupni u nekome od centralnih servisa pridružiti i vlastite materijale, upute i pratiti učenika, ali da sve to bude u razumnim i prihvatljivim vremenskim okvirima te prilagođeno spoznajnim mogućnostima učenika.  








Tražilica
 
 
 
 
 
 
 
            
 
           
 

 

 
Korisni linkovi
 
Natjecanje DABAR

 
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 
Drugi obrazovni materijali
 
Pula

 
UPISI U SREDNJE ŠKOLE

 
Škola bez nasilja

 
Za djecu
 
 

 

 
Anketa
Što mislite, da li bi trebalo organizirati više oblika izvanučioničke nastave ( npr. terenski rad, boravak u prirodi, izleti i sl)?




 
Događanja

Natjecanje "Pula moj grad 2017"

Karla Jelenić

4. mjesto

Mate Ljubić, 5.r.

Natjecanje "Pula moj grad 2016"
1. nagrada

Filip Kurtović

 
Katarina Benčić
 
Zavičajna nastava
Projekt "Kartulina z Istre"
 
Proljeće
Pozitiva
Dani kruha

Radovi učenika

Noemi Vučković
Lucija Višković
Lovro Milinković
Lana Šešelj
Lucija Višković
Alex Cvek
Tea Petelinec
Leon Nađ
Lucija Višković
Blaž Buić
Bojan Dimitrić

 

Priloženi dokumenti:
P1000798.JPG

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2011.

Ukupno: 812601
Danas: 172
 
Panoi
Listopad u našoj školi
 
Učimo kineski jezik
 
Radovi učenika -Glogster
 

 Lucija Rukavina, 7.a

Monika Dilber, 7.a

 

 
 
Trka Uljanika 
Noemi Vučković, Paint
 
Glog, Bilić Stella, 8.r.
 
Glog, Ivana Kopričanec, 8.r.
 
Glog, Toni Božac, 8.r


 

 
1.mjesto - Pula moj grad

Animacije, Noemi Vučković, 7.r

 

 
3.mjesto - Pula moj grad
Digitalni crtež, Karin Kariko, 5.r

 

 
CARNet
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola Kaštanjer Pula / Rimske centurijacije 29, HR-52100 Pula / os-kastanjer-pu.skole.hr / ured@os-kastanjer-pu.skole.hr
preskoči na navigaciju