U radionici su sudjelovali učenici 7.a i 7.c razreda.
Bio je to neobičan susret učenika s vrlo interesantnim aktivnostima zajedničkog muziciranja, slušanja, promatranja i međusobnog praćenja znalački vođenim ritmičkim zadacima koje je je pred njih postavio ovaj zanimljivi umjetnik. Svaki učenik imao je svoj bubanj (50 bubnjeva) i svaki je individualno dao svoj doprinos ukupnom glazbenom performansu.
Cilj ovakvih radionica je na spontan i prirodan način sudionicima pružiti uvid u ritam, glazbenu kreaciju i osobni zvučni doživljaj. Za vrijeme izvođenja radionica gradi se skladna i čvrsta zajednica temeljena na hijerarhiji zvuka i ritma, a ne tjelesnih, umnih ili društvenih predispozicija sudionika. Isto tako, putem glazbenih obrazaca cilj je i otvoriti i stimulirati nove kanale neverbalne komunikacije.
Trajkov se rodio i odrastao u Zagrebu, a diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu kao inženjer arhitekture. Kao dijete znao je što bi htio raditi kad odraste. Zanimala ga je glazba i umjetnost. Završio je i glazbenu školu za klavir, a gitaru je naučio sam. Bio je član više rock bendova pa i poznatog Zabranjenog pušenja iz Sarajeva. Uspješno surađuje s Lidijom Bajuk, poznatom pjesnikinjom i kantautoricom, istaknutom predstavnicom suvremene hrvatske etno glazbe.
Od sjevernoameričkog indijanskog plemena Picuris Pueblo iz Novog Meksika, SAD, je 2011. godine dobio ovlaštenje za izvođenje pjesama na tradicijskim ritualima “Ples Sunca i Mjeseca”.
Ruksak (pun) kulture – umjetnost i kultura u vrtiću i školi jedinstven je umjetničko-edukativni program na državnoj razini koji su zajedno pokrenuli Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske i Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske kao dopunski program kurikulumu u osnovnim školama. Program Ruksak (pun) kulture omogućuje dostupnost umjetnosti i kulture djeci i mladima, senzibilizira djecu i mlade za područje umjetnosti i kulture, a u hrvatskim ga školama i vrtićima provode stručnjaci (književnici, likovni i kazališni, glazbeni i plesni umjetnici). Namjera je programa da umjetnost i kultura budu jednako dostupne svoj djeci i mladima u Republici Hrvatskoj, a posebno onima koji žive u prometno slabije povezanim područjima. Kroz sudjelovanje u umjetnosti djeca i mladi poboljšavaju svoje sposobnosti usmenog i pisanog izražavanja, razvijanja kritičkog mišljenja. Kroz kreativne procese stvaranja u umjetničkom području, djeca i mladi uče rješavati probleme, eksperimentirati i razmišljati lateralno. Također je važno napomenuti da umjetnost i kultura pomažu djeci i mladima da razvijaju vještine poput suradnje, timskog rada i empatije.