2019-01-25 21:52:00

Izložba „Kukci“ održana u Osnovnoj školi Kaštanjer u Puli

 

 
Izložba „Kukci“ održana u Osnovnoj...
Dana 24. siječnja 2019. godine u OŠ Kaštanjer u Puli otvorena je izložba „Kukci“ kao plod višemjesečnog projekta studentica 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija u okviru kolegija Metodika likovne kulture 3, uz vodstvo doc. art. Aleksandre Rotar.

Projekt se sastoji od niza radova učenika nižih razreda Osnovne škole Kaštanjer i to uz učiteljice 

1.b razreda  Gordane Saulig,

2.b razreda Marije Čulinović,

3.c razreda Vere Šebelić

i 4.b razreda  Branke Medančić.

Velika podrška realizaciji projekta bila je ravnateljica Nada Crnković.

Cilj projekta je razvijanje kreativnosti umjetničkog izražavanja najmlađih.

Glavni motiv projekta je likovni prikaz kukca određene vrste.

Svaka je studentica odabrala jednu vrstu kukca i prikladnu tehniku koju je koristila u radu s učenicima. Ovim projektom učenici su usvojili brojna znanja o raznim vrstama kukaca pa su tako, osim samog naziva i vanjskog izgleda, mogli naučiti i gdje žive, čime se hrane, kako se razmnožavaju i koja je njihova uloga u svijetu oko nas. Odabrane vrste kukaca su: pčela, leptir, vretence, bubamara, gusjenica, mrav, zrikavac, pauk, muha, a tehnike koje su studentice odabrale za njihovu realizaciju su crtačke, slikarske, tehnike prostorno- plastičnog oblikovanja koje uključuju tempere, ugljen, olovke u boji, mozaik, bakrenu žicu, plastelin, glinamol, kolaž, monotipija, ornament.

Svaki sat se sastojao od specifičnog uvoda najčešće prikazom igrokaza, motivacijske priče uz rekvizite ili video uratka koji nagovještava temu odnosno vrstu kukca kojeg su učenici izrađivali i slikali. Studentice su u uvodnom dijelu sata koristile i lutke koje su same izrađivale i prilagođavale nastavnoj temi te su same stvarale ili dorađivale tekstove i priče u uvodnom dijelu sata. Tehnike koje su učenici koristili bile su jednostavne i mnogostruke, ali efektne, i to je jedna od stvari koje su radove učinile posebnima.

Na nekim od satova u razredu koristila se i klasična glazba obogaćujući i učenike i studente. U završnom dijelu svakog sata se opisivanjem provodila usmena evaluacija radova. Učenici su objeručke prihvatili svoj zadatak koji su s velikim zanosom i posvećenošću radili, što se može i vidjeti na samim eksponatima. 

     

    

 

 


Osnovna škola Kaštanjer Pula